ΕΔΡΑ e-learning

Στο παρόν πρόγραμμα έμφαση δίνεται στο θεατρικό παιχνίδι, χωρίς να αποκλείονται άλλα δομημένα ή παραδοσιακά παιχνίδια. Το θεατρικό παιχνίδι, όπως αναφέρει και ο Λάκης Κουρετζής στο ομώνυμο βιβλίο του, μπορούμε να το τοποθετήσουμε μέσα στα πλαίσια της εφαρμοσμένης ψυχολογίας με διπλή ιδιότητα :α)Την ιδιότητα που έχει να δίνει στα παιδιά ευκαιρίες για εξωτερίκευση, προσφέροντας σε εκείνον που ενδιαφέρεται για ψυχολογική ανίχνευση του παιδιού, ένα εργαλείο για να συλλέξει στοιχεία που αναζητάει και β) Ενεργεί σαν ρυθμιστικός παράγοντας του συναισθηματικού φόρτου, των εντάσεων, της επιθετικότητας κλπ.

Η πρώτη συνάντηση μιας ομάδας παιδιών έχει σαν στόχο τη γνωριμία και τη σύσφιξη των μελών της. Αρχικά τους γνωστοποιούμε την ημέρα και την ώρα που θα συναντιόμαστε εβδομαδιαίως. Τους λέμε ότι θα ερχόμαστε εδώ για να κάνουμε κάτι πολύ σημαντικό..να παίζουμε! Και όπως όλα τα παιχνίδια έχουν κανόνες, καλό θα είναι να θέσουμε αρχικά κάποιους γενικούς κανόνες, όπως π.χ. δε χτυπάμε ο ένας τον άλλον ή τακτοποιούμε την αίθουσα πριν φύγουμε, οι οποίοι στην πορεία μπορεί να συμπληρωθούν ανάλογα με τις ανάγκες της ομάδας. Αμέσως μετά μπορούμε να αρχίσουμε.

ΣΤΟΧΟΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗΣ: Μέσω της θεατρικής αγωγής και καθώς εξασκούμε τα αντανακλαστικά μας , εκπαιδεύουμε το σώμα μας να είναι έτοιμο για δράση και έτοιμο να προσφέρει στην ομάδα. Δεν αρκεί να έχει ο καθένας το δικό ρυθμό, αλλά να προσαρμόσει αυτό το ρυθμό σε μια συλλογικότητα. ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΠΑΙΔΙΩΝ: το πρόγραμμα αφορά στο σύνολο των μελών ( συνολικά 5)

Στ.1η Δράση Τίτλος δράσης: καθιστός κύκλος _ παιχνίδι των αριθμών

ΣΤΟΧΟΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗΣ: Μέσω της θεατρικής αγωγής ο συνδυασμός νους- σώμα συναίσθημα και φαντασία παίρνει διάφορα μεγέθη. Από το πιο μικρό έως το πιο μεγάλο- Το υπερβολικό. Έτσι το σώμα γυμνάζεται τεντώνοντας τα μέλη του , η ψυχή κατοικεί σε όλες τις δυνατές κλίμακες, απεκγλωβίζοντας ίσως περιοχές εκ των προτέρων κοιμισμένες, το συναίσθημα μετατρέπεται σε παιχνίδι και η φαντασία διασκεδάζει την ομάδα και το άτομο.
ΠΡΟΤΕΙΝΌΜΕΝΟ ΑΡΙΘΜΟΣ ΠΑΙΔΙΏΝ: το πρόγραμμα αφορά στο σύνολο των μελών
( συνολικά 5)

ΣΤΟΧΟΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗΣ: Η προσέγγιση των συναισθηματικών και νοητικών διαδικασιών των παιδιών με μη καταφανείς τρόπους. Μικρές καταθέσεις αληθειών.
ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΠΑΙΔΙΩΝ: το πρόγραμμα αφορά στο σύνολο των μελλών ( συνολικά 5)

Δ.1η Δράση
Τίτλος δράσης: καθιστός κύκλος _ "μέσα στο μαξιλάρι μου έχω"

Βρίσκεστε εδώ: Home EXTRA ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΤΕΧΝΗ & ΜΑΘΗΣΗ Θεατροπαιχνίδια